Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Възможно е, хлабави клеми не е добре, почисти клемите и кабелните обувки със ситна шкурка, намажи ги с техн. вазелин и ги стегни добре
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:10.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Колеги май му хванах цаката поправете ме в логиката,но оправих клемата току що и забелязах следното...Стъклата пак не работят и изведъж се сетих,че снощи нали подмених релето на помпата с същото от бушоните вътре до волана!!!Извадих релето от вътре почукнах го и о стъклата работят,извадих го пак стъклата не работят,слагам го пак и тръгват.Съответно това реле беше на помпата и явно забива отвреме навреме,защото откакто ги смених не съм имал проблеми със скоростите!Моля за мнения и ако бъркам някъде да ме поправите.Дано не се самоубеждавам,че това е края на проблемите,но следвам логиката

      Comment


      • Значи е напълно възможно и логично. Махнал си го от помпата и си го сложил на друго място -съответно другото място не работи коретно.

        sigpic
        Alfa Romeo 159 EX

        Comment


        • Грешка P1818

          Здравейте колеги, имам проблем със селеспеед-а (dualogic) . Проблема се състои в това, че както си карам и превключва на неутрална дори и в ръчен режим не мога да включа на никаква скорост. Случва се на студен и топъл двигател, понякога се проявява два пъти за половин час друг път карам два дена без проблем. Оправя се само като загася колата и изчакам ~20 мин. Реших, че проблема е електрически и изкарах всички букси на селето, и ги напръсках с контакт спрей, но проблема си остана. Дотук проверих релето на помпата, самата помпа се чува че работи. При проверка с МЕС изписва грешка P1818. Пак чрез МЕС тествам ел. част и се чуват всички клапани и релето. Вече се насочвам за проверка на вилката и съединителя. Ако някой ме насочи към нещо друго ще съм му благодарен.

          P.S. Оказа се. че във Варна или никой не разбира от този автомат или не му се занимава. Затова тръгнах сам да издирвам проблем.
          Attached Files

          Comment


          • Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
            Значи е напълно възможно и логично. Махнал си го от помпата и си го сложил на друго място -съответно другото място не работи коретно.
            Точно така,и сега остава да си купя нови релета,въпреки че видях,че струва 46лв ново в AXM auto

            Comment


            • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
              Точно така,и сега остава да си купя нови релета,въпреки че видях,че струва 46лв ново в AXM auto
              Можеш да оправиш тези. Лесно и безплатно.
              Миналата седмица се справих с две.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
                Колеги май му хванах цаката поправете ме в логиката,но оправих клемата току що и забелязах следното...Стъклата пак не работят и изведъж се сетих,че снощи нали подмених релето на помпата с същото от бушоните вътре до волана!!!Извадих релето от вътре почукнах го и о стъклата работят,извадих го пак стъклата не работят,слагам го пак и тръгват.Съответно това реле беше на помпата и явно забива отвреме навреме,защото откакто ги смених не съм имал проблеми със скоростите!Моля за мнения и ако бъркам някъде да ме поправите.Дано не се самоубеждавам,че това е края на проблемите,но следвам логиката
                От релето е,но си намери едно ново 50А реле и го сложи на помпата,пък другото си го върни на място,това ти е мейн релето,което значи че освен стъклата може и други неща да не работят.

                ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:49 ----------

                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Можеш да оправиш тези. Лесно и безплатно.
                Миналата седмица се справих с две.
                50А реле,ако е нагоряло стабилно/а това на помпата е 100%,повярвай ми/ няма оправия,просто му изчезват пъпките.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  От релето е,но си намери едно ново 50А реле и го сложи на помпата,пък другото си го върни на място,това ти е мейн релето,което значи че освен стъклата може и други неща да не работят.

                  ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:49 ----------



                  50А реле,ако е нагоряло стабилно/а това на помпата е 100%,повярвай ми/ няма оправия,просто му изчезват пъпките.
                  Зависи от състоянието, колегата не казва нищо за изгоряло, трябва да ги отвори и да види какво им има, ако механиката е здрава може да се оправи
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Те тия релета са по 600лв. та си заслужава да го прави...
                    Като се отвърне пластината от прегряването какво ще му поправяш.
                    Или просто трябва да се си се пише нещо напряко на другите?
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • Мен ли се опитваш да убедиш че не става, колегите или себе си?
                      Аз мога и си ги оправям когато се наложи. А заради такива като теб не казвам как става.
                      Май ти пишеш напряко. Това че не можеш и не знаеш не е мой проблем.
                      Четеш ли какво пиша по нагоре или ей така дрънкаш да се намираш на работа.
                      А пък щом не са ти скъпи подари на колегата. Ще му подариш ли?
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 01:20.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Ако могат да се оправят на пътя с подръчни инструменти си струва да се спомене.

                        Като съединителя ми потъна по сред нощ на средата на нищото не беше особено яко. Ако знаех процедурата по обезвъздушаване можех да оправя проблема на първата крайпътна бензиностанция без трошене на нерви.


                        Comment


                        • Ами радвам се че и вие мислите като мен за релето.Погледнах в Ахм Ауто и там го пишат oem такова реле 50А 46-7 лева беше.В интерес на истината от онзи ден не ми е давало проблеми и стъклата и всичко си работи,но да решил съм да купя ново такова реле.Имаме си и един стар Пасат който съм почти сигурен че има такова реле...възможно ли е да е същото и ппне за резерва да го пазя?

                          Comment


                          • 50 лв за някакво си реле си е пладнешки обир. Едно 50А реле реално не струва повече от 5 лв.
                            Старото винаги може да се почисти и ползва за резерва.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Мен ли се опитваш да убедиш че не става, колегите или себе си?
                              Аз мога и си ги оправям когато се наложи. А заради такива като теб не казвам как става.
                              Май ти пишеш напряко. Това че не можеш и не знаеш не е мой проблем.
                              Четеш ли какво пиша по нагоре или ей така дрънкаш да се намираш на работа.
                              А пък щом не са ти скъпи подари на колегата. Ще му подариш ли?
                              Ако вярно не си намери колегата ,ще му подаря едно - тел. ми е в профила, ако иска да звънне и да каже ще му изпратя едно.
                              За всички останали дето четат - не взимайте предишния ми пост под внимание. Явно тия релета МОГАТ да се правят. Просто АЗ НЕ ЗНАМ КАК и НЕ МОГА .
                              Въобще се извинявам, че се намесих в тая тема като не съм виждал Селеспийд на живо, камоли пък да му правя нещо. Даже чак сега видях че едната ми Алфа е селеспийд - ше взема да дигна капака да се образовам малко.
                              Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 17:13.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                                Ако вярно не си намери колегата ,ще му подаря едно - тел. ми е в профила, ако иска да звънне и да каже ще му изпратя едно.
                                За всички останали дето четат - не взимайте предишния ми пост под внимание. Явно тия релета МОГАТ да се правят. Просто АЗ НЕ ЗНАМ КАК и НЕ МОГА .
                                Въобще се извинявам, че се намесих в тая тема като не съм виждал Селеспийд на живо, камоли пък да му правя нещо. Даже чак сега видях че едната ми Алфа е селеспийд - ше взема да дигна капака да се образовам малко.
                                Остай ги да си плямпат бре,те не са виждали стопено реле от помпата на селето,затова си мислят че могат да го оправят..................аз имам към 40 бройки за ремонт,някой нещо.

                                ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                50 лв за някакво си реле си е пладнешки обир. Едно 50А реле реално не струва повече от 5 лв.
                                Старото винаги може да се почисти и ползва за резерва.
                                Точно при това реле,не става с почистване,изчезват му пъпките и колкото и да се мъчиш,най много пак да сотанеш на пътя...............

                                П.С.Помпата на селето се включа минимум 100 пъти на ден.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X